پـَ نه پـَ (۲)
 
تکلیف روز

 تو اتاقم عکس یه شیر چسپوندم که آهو تو دهنشه،دختر خاله م حرفی واسه گفتن نداره میگهحساااام؛خود شیره کشته تش؟گفتمپـَـــ نــه پـَـــ موتوریه زده فرار کرده،گردن آهو اوخ شده،شیره داره میبوسه جاش خوب شه!




با دوستام رفتیم کلاس زبان
(از قضا معلمش شناختمون از بس اذیتش کرده بودیمگفتوای شمایید؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ ما بچه هاشونیم الان اومدیم پیشت

بچه گیهام سوار خر عکس انداختم،دخترعمه م میبینه،میگه واااای مسعود،واقعا این خودتی؟گفتمپـَـــ نــه پـَـــ من پایینیم،اون خره ست!!!

نصرتی بعد شیرین کاریش میگه حالا محرومم میکنین؟ پـَـــ نــه پـَـــ صدا و سیما داره فیلم زمان حضرت لوط رو میسازه،میخاد از تو بعنوان بازیگر نقش اول استفاده کنه!!!

زنگیدم به بابام میگم:همین حالا پول بریز به حسابم.میگه پول لازم داری دخترم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ مرض دارم .میخواستم موجودیمو چک کنم ذوق کنم.

طرف تابلوئه با نظام ایران مشکل داره؛با تحقیر مبپرسه یعنی واقعا مهندسای ایرانی هواپیمای جاسوسی امریکا رو با دستگاهای رادار گریزشون گرفتن؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ لُرها با سنگ های رادار گریزشون زدن!!!

اهنگ متالیکا گذاشتم ولی صداش خیلی کم بود یهو دیدم هی اینور و اونور و نگاه میکنه که یه دفعه گفت صدا از اسپیکر میاد؟؟؟؟؟؟؟گفتم پ نه پ اون پوستر متالیکای رو دیوار یهو شروع کرد به خوندن

برگشته میگه از خط تلفن سیم کشیدی به مودم ؟میگم پ نه پ از انشعاب گاز تو کوچه سیم کشیدم

از حموم اومده میگه با شونم موهامو شونه کنم میگم پ نه پ با ارنجت موهاتو شونه کن اگه تونستی؟

به ماميم ميگم تو اين كوچه به يكي علاقه پيدا كردم!ميگه دختره؟ پـَـــ نــه پـَـــ پسر همسايست.سنش بالا روم نميشه بش بگم!

رفتم ميگم گوشي آيفون دارين؟ ميگه گوشيه آيفون؟ پـَـــ نــه پـَـــ آيفون خونگي و ميگم!

تو کلاس خودکارم نمینوشت داشتم تندتند میکشیدمش روی کاغذ دوستم میپرسه خودکارت نمینویسه ؟ پـَـــ نــه پـَـــ دارم نوارقلبمو روی کاغذ میکشم ببینم مشکلش چیه

خیس خالی از حیاط اومدم تو کلاس خیلی خوشحال میپرسه:آب بازی کردی باز؟گفتمپـَـــ نــه پـَـــ خاک بازی کردم خیس شدم.فکر کنم خاکش مرغوب نبوده!!!!

رفتيم بهشت زهرا فاميلمو نو دفن كنيم دوستم ميگه ااااا چقدر لباسات خاكي شده داشتي دفن ميكردين لباسات انقدر خاكي شد؟ پـَـــ نــه پـَـــ مرده داشت مقاومت ميكرد.ما بزور دفنش كرديم اينطوري خاكي شدم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, :: 14:59
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.