مجموعه مجلات electronic house سال ۲۰۱۱
 
تکلیف روز

 

مجله EH یا خانه الکترونیکی میل خانه داران را به تکنولوژی و مدرنیزه کردن خانه را خاموش می کند. مجله ای با سادگی و زیبایی خاص خودش که مخاطبان بسیار زیادی را در سراسر جهان برای خود گرد آورده است.
این 
مجله به صاحبان خانه، کمک می کند تا تنوع محصولات مرتبط با تکنولوژِی را ببینند و با محصولات جدیدی را که اخیرا برای بالا بردن سطح کیفی خانه ها و محل زندگی انسان ها ساخته شده است آشنا شوند. همچنین راهکارهایی برای استفاده بهتر از لوازم منزل نیز در این سری مجلات ارائه می شود. طراحی زیبای این مجلهچشم های شما را نوازش می دهد و متن روان آن علاوه بر سادگی در خواندن، به زبان شما نیز کمک شایانی خواهد نمود.
سینما های خانگی بزرگ، سیستم های امنیتی و ایمنی منازل ، سیستم های اتوماسیون و کنترل از راه دور، آشپزخانه های مدرن و اتاق خواب های مجازی، همه و همه را در این 
مجله
 پیدا خواهید کرد.


 

  دانلود (حجم 0.68 گیگابایت):

ehouse-magazine-2010-2011(www.vatandownload.com).part1.rar

ehouse-magazine-2010-2011(www.vatandownload.com).part2.rar

 

 

ehouse-magazine-2010-2011(www.vatandownload.com).part3.rar

ehouse-magazine-2010-2011(www.vatandownload.com).part4.rar

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, :: 21:44
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.