پـَ نه پـَ (۳)
 
تکلیف روز

 شمعهای ماشینم سوخته,رفتم تعمیرگاه…میپرسه عوضشون کنم؟؟ پـَـَـ نــه پـَـَــ فوتشونکن تا صد سال زنده باشی.


تو اوتوبان گشت نا محسوس یه ماشینو گرفته بود.راننده ماشینه به پلیسه میگه :می خای جریمم کنی؟ پلیسه میگهپـَـ نـَـ پـَـ بادو تا همکارام میخاستیم حکم بازی کنیم یه یار کم داشتیم گفتیم مزاحم شما بشیم پـَــ

رفتم پيش بابام 
بابام ميگه چيه باز پول ميخواي؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اومدم خودم و برات لوس كنم!

دارم با دوستام راه میرم پام پیچ خورد،خوردم زمینمیگه کمک میخوای؟ پـَـــ نــه پـَـــ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می‌کنم، بریییید برییییییید!!

زنگ زدم اورژانس میگم تصادف شده ، یارو میپرسه کسی هم صدمه دیده ؟ پـَـــ نــه پـَـــ فقط زنگ زدم بگم همه سالمند که از نگرانی درتون بیارم.


 

ه توپ دارم قلقلیه..... پـَـــ نــه پـَـــ میخواستی مکعبی باشه؟

به سلامتى بچه هاى قديم كه با زغال سيبيل ميذاشتند كه شبيه باباهاشون بشن نه اونايى كه سيبيلاشون رو ور ميدارند تا شبيه ماماناشون بشن پـَـــ نــه پـَـــ 
.

با موتور رفتیم ساندویچی دوستم میگه 
الان پیاده بشم؟ پـَـــ نــه پـَـــ وایسا دم سر بیا پایین تا اذون نگفتن سحری بوخوریم!

به دوسم میگم
:بازی سپهانو دیدی چجور حذف شد؟گفت از جام باشگاه ها؟ پـَـــ نــه پـَـــ از لیگ برتر!

به دوستم میگم شو میبینی؟میگه منظورت همون آهنگ تصویریه؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ یه جور فیلم ترسناکه که خواننده ها بازی میکنن
!

رفتیم دعوا به دوستم میگم چوب آوردی؟میگه الان بدم؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ صبر کن بعد دعوا بیار تهدیدشون کنیم
!

دارم تو گوشیم چیز مینویسم دوستم میگه داری اس ام اس میدی
میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارم باکتریای روی دکمه هاشو میکشم!

به دوسم میگم سیگار دخانیات محسوب میشه؟میگه پـَـــ نــه پـَـــ جزء پروتئین های بدن محسوب میشه
!

میخام برم دانشگاه بابام میگه پسرم داری میری دانشگاه به سلامتی؟ میگم 
پـَـــ نــه پـَـــ دارم میرم مهد کودک توی امتحانات خرداد تک داشتم میرم امتحان بدم!

وقتی ﺷﻤﺎ ﺗﻠﻔﻨﺘﻮﻧﻮ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﯿﺪﯾﻦ ﯾﺎ ﮔﻮﺷﯿﺘﻮﻥ ﺧﺎﻣﻮﺷﻪ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﭼﻪ ﻓﮑﺮﯼ ﻣﯿﮑﻨﻦ؟ 
%۵۰ ﺷﻤﺎ ﻣُﺮﺩﻩ ﺍﯾﺪ! %۵۰ﺷﻤﺎ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﻣﯿﻤﯿﺮﯾﺪپـَـــ نــه پـَـــ ﺻﺪﺍﯼ ﺯﻧﮕﺘﻮﻧﻮ ﻧﻤﯿﺸﻨﻮﯾﺪ ﯾﺎ ﺷﺎﺭﮊ ﮔﻮﺷﯿﺘﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﺷﺪﻩ

تو بزرگراه با ماشين 
120تا ميرفتيم پليس افتاد دنبالمون دوستم ميگه دنبالمونننن... گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دارن اسكورت ميكنن

با سمند 
205تا تخت ميرفتيم دوستم ميگه اااااااااا يه اين ميگن ماشيناااااا !!! گفتم پـَـــ نــه پـَـــ انتظار داشتي بگن درشكه

از تاکسی پیدا شدم به راننده نیگا میکنم، میگه باقی پولتو میخوای؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم
!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, :: 15:19
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.