3 ماده غذایی که همه مردان باید بخورند!!!
 
تکلیف روز

 رژیم غذایی متعادل و متنوع برای هر فردی سنگ بنای زندگی سالم است ، در حالی که برخی از غذاها را باید همه بخورند غذاهایی هستند که منحصر به جنس افراد است ! در اینجا سه غذای مفید برای تمام مردان را معرفی میکنیم.

 

tomatoes men

 

 

۱ -  گوجه فرنگی

گوجه فرنگی به احتمال زیاد یکی از بهترین مواد غذایی موجود برای مردان است . مطالعات اخیر نشان میدهد که لیکوپن موجود در گوجه فرنگی خطر ابتلا به سرطان کولورکتال را کاهش میدهد همچین این ماده در پایین آوردن کلسترول و کاهش خطر بیماری های قلبی نیز مفید است .

 

۲ -  کلم بروکلی

کلم بروکلی و سبزیجاتی از این قبیل یک ضد سرطان قدرتمند هستند ، تحقیقات نشان میدهد که اثر ضد سرطانی این مواد غذایی در مردان چند برابر بیشتر بوده و این ماده غذایی را به عنوان یک ماده ضروری برای مردان معرفی میکند . در این تحقیقات تاثیر کلم بروکلی در سرطان پروستات و مثانه اثبات شده است.

 

۳ -  صدف

صدف یک ماده غذایی ضروری برای مردان بوده چرا که این ماده غذایی میتواند در افزایش باروری مردان تاثیر بسزایی داشته باشد . هر مردی با خوردن صدف به حفظ سطوح تستوسترون سالم در بدن خود کمک میکند و برای تولید اسپرم سالم یک ماده غذایی فوق العاده مفید است . صدف همچنین در کاهش ریزش موی سر نیز بسیار مفید است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 23:3
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.