دانلود ویندوز 8 آپدیت RC1
 
تکلیف روز

 

 

مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.
 

قابلیت های جدید ویندوز 8:
ویندوز 8 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عاملویندوز تنها با پردازنده های AMD و Intel سازگار بود ولی Windows 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های Tegra 2 انودیا و Qualcomm و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و Intel به نمایش گذاشت.

صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.

  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

http://persian-star.net/1390/7/13/win8/10.jpg

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 22:35
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.