تقویم سال 91 شمسی
 
تکلیف روز

دانلود pdf تقویم

دانلود عکس تقویم

دانلود pdf تقویم

دانلود عکس تقویم

منبع:Tabdil.net


نظرات شما عزیزان:

اسحاق
ساعت20:29---8 تير 1391
سلام خوبین من اسحاق هستم مدیر گروه شاعران و ترانه سرایان خواستم بگم که آدرس وبلاگ songteta.loxblog.com به www.notebook1.loxblog.com تغییر کرده لطفا مارو به عنوان شعر و ترانه های ایرانی لینک کنید
وبه سایت ما بروید و در پنل سمت راست قسمت لینکستان آدرس وبلاگ و عنوان وبلاگتونو تایپ کنید تا به صورت اتوماتیک به هم لینک بشویم



sahand
ساعت16:18---21 فروردين 1391
سلام اگه دوست داری بااساتیدبرجسته سنتورنوازوشیوه ی اجرای آنها وکوک سازسنتوردردستگاههای مختلف پی ببری به وبلاگ رهاب سربزن اینم آدرسشه rahab.LXB.ir
اگه میخوای بیا باهم تبادل لینک کنیم منو باعنوان موسیقی سنتی وآدرس rahab.lxb.ir لینک کن وبه محض لینک کردن آدرسم به من اطلاع بده تامن هم شمارولینک کنم البته آدرستوهم بزاربا سپاس فراوان


ali709
ساعت22:38---16 فروردين 1391
لینکت کردم من و با اسم جدید ترین اخبار شتی کج بذار اینم ادرس وبلاگمه
thebestnewskoshtikaj.loxblog.com


محمد
ساعت20:45---12 فروردين 1391
سلام پسر ترکوندی.
ایشا الله که همیشه موفق باشی
لینکیدمت ممنون میشم منو با اسمه
★•★جون من فقط بیا ببین چه خبره...★•★
لینک کن ممنون باییی


سیمین جیگر
ساعت23:06---11 فروردين 1391
من لینکت کردم توهم منو بلینک

nariman
ساعت22:45---11 اسفند 1390
به روز ترین وب دانلود موزیک و موزیک ویدیو

آپم به من سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 6 اسفند 1398برچسب:, :: 16:0
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.