بازی Warriors Orochi 3
 
تکلیف روز

 |نسخه معتبر iMARS|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

نسخه سوم بازی Warriors Orochi از سوی شرکت Koei منتشر شد، بازی که نسبتاً گیمر ها با آن آشنا هستند مخصوصاً کسانی که دنبال بازی های رزمی در سبک تیکن هستند. بازی زیبای Warriors Orochi از سری بازی های رزمی سامورای است که در نوع خود بی نظیر است و در دو نسخه قبلی خود گیمر های زیادی را به سمت خود سوق داده است. اما در این نسخه نسبت به دو نسخه قبلی هیجان بازی چند برابر شده است و حرکات و چند هیرو جدید به بازی افزوده شده است. همچنین از قابلیت منحصر به فرد این نسخه از بازی نسبت به دو نسخه قبل قابلیت آنلاین بازی کردن و به اشتراک گذاشتن امتیازات و … با دوستان خود است. این بازی زیبا را میتوانید به صورت رایگان با لینک مستقیم از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید و لذت ببرید.  

اسکرین شات:

Warriors Orochi 3 XBOX360 s1 200x113 دانلود بازی Warriors Orochi 3 برای XBOX360 Warriors Orochi 3 XBOX360 s2 200x113 دانلود بازی Warriors Orochi 3 برای XBOX360

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. در صورت امکان میتوانید آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت پارسی گیم نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

توجه: اعتبار لینک های مستقیم ۶۰ روز از تاریخ انتشار بازی بر روی وبسایت پارسی گیم خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

download icon دانلود بازی Warriors Orochi 3 برای XBOX360دانلود به صورت پارت های ۱.۵ گیگابایتی:

پارت ۱:  Wupload   FileServe   FileFactory   RapidShare   Direct Link

پارت ۲:  Wupload   FileServe   FileFactory   RapidShare   Direct Link

پارت ۳:  Wupload   FileServe   FileFactory   RapidShare   Direct Link

پارت ۴:  Wupload   FileServe   FileFactory   RapidShare   Direct Link

پارت ۵:  Wupload   FileServe   FileFactory   RapidShare   Direct Link

پارت ۶:  Wupload   FileServe   FileFactory   RapidShare   Direct Link

منبع:www.par30game.com


نظرات شما عزیزان:

u
ساعت16:04---14 مهر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 18:3
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.