بازی Witcher 2
 
تکلیف روز

 The Witcher 2: Assassins of Kings دومین شماره از سری The Witcher است.بازی The Witcher محصول سال۲۰۰۷ استودیوی لهستانی CD Project RED است که توانست توجه خیل عظیمی از نقش آفرینی بازها و حتی اکشن بازها را به خود جلب کند.The Witcher با استقبال خوبی از جانب اغلب منتقدین روبرو شد از جمله اینکه بازی توانست از وب سایت های مطرحی نظیر IGN و Gamespot نمره بسیار خوب ۸٫۵ از ۱۰ و از سایت GameSpy نمره عالی ۴٫۵ از۵ بگیرد.مجله معتبر PC Gamer US نیز به بازی نمره عالی %۹۰ داد . The Witcher 2: Assassins of Kings که به گفته سازندگان،کار ساختش از بعد از اتمام ساخت The Witcher آغاز شده است ادامه دهنده داستان شماره اول بوده و بار دیگر بازیبازها را به Temeria باز می گرداند.با توجه به فروش عالی شماره اول بازی،CD Project RED می تواند امیدوار باشد که دومین شماره بازی نیز با استقبال عالی نقش آفرینی بازها روبرو شود.در جریان کنفرانس مطبوعاتی بهاره CD Project RED اعلام شد که The Witcher 2 بر روی PC و کنسول ها انتشار خواهد یافت و دارندگان کنسول می توانند برای اولین بار بازی در نقش Geralt را تجربه کنند.                                                                  حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD 2.5 GHz equivalent
Graphics Card: Nvidia GeForce 8800, 512 MB memory or ATI HD3850 512 MB
Memory: 1 GB for Windows XP / 2 GB for Windows Vista and Windows 7
Hard Disk: 8 GB for the game installation and 8 GB for bonus materials

 

تصاویری از محیط بازی:

witcherII 01 small دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings witcherII 02 small دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings

 source دانلود بازی The Witcher 2: Assassins of Kings توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید. پس از اتمام نصب ، بازی به صورت خودکار اجرا شده و به شما می گوید که سریال برای فعال سازی را وارد کنید. آن را کنسل کنید ، فایل اجرایی Patcher_EFIGS.exe از دی وی دی شماره ۲ از فولدر SKIDROW به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از اتمام این کار ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید. 

- دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 16:10
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.