مستند Titanic The Final Secret
 
تکلیف روز

 حتما شما کشتی تایتانیک را می شناسید.آر ام اس تایتانیک کشتی بخار بزرگی بود که در چهاردهم آوریل ۱۹۱۲، در هنگام سفر از بندر ساوتهمپتون انگلیس به نیویورک آمریکا به علّت تصادف با کوه یخ غرق شد و نزدیک به ۱۷۲۵ نفر از مسافران آن جان خود را از دست دادند.طراح اصلی این کشتی بزرگ، مهندس ایرلندی، توماس اندروز و ناخدای کشتی کاپیتان ادوارد جان اسمیت بود. مدیر شرکت دریایی ستارهٔ سفید (صاحب کشتی تایتانیک) بروس ایزمای فرار کرد و زنده ماند. شمار ۷۰۵ نفر از ۲۳۰۰ نفری که در کشتی بودند زنده ماندند.
امروز 14 آوریل 2012 می باشد.دقیقا 100 سال از غرق شدن کشتی تایتانیک می گذرد.به مناسبت این رویداد مستندی برای شما آماده کرده ایم.بدنه تايتانيك در سال 1985 توسط رابرت بالارد، به كمك سونار در اعماق اقيانوس اطلس كشف شد. در اين اكتشاف از يك زيردريايي كوچك كه قادر به نفوذ در عمق درياها بود استفاده شد. اين اولين باري بود كه تايتانيك پس از سال 1912 دوباره ديده مي شد.این کشف ، بزرگترین رویداد دریایی قرن 20 بود.رابرت بالارد از نیروی دریایی اجازه جست وجو تایتانیک را پس از اتمام ماموریت نظامی خود گرفته بود.در این کشف بزرگ رازهایی بسیار نهفته است.پس این مستند را حتما تماشا نمایید.
کیفیت به شرح زیر می باشد:
Language: English 00:45:07 | 720x400 | XviD - 2040Kbps | 25.000fps | AC3 - 128Kbps | 702MB

دانلود مستند تایتانیک Titanic The Final Secret 2011 XviD


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:12
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.