اس ام اس (۶) خواندنی
 
تکلیف روز

 قدیما برق رو روشن میذاشتیم میرفتیم مسافرت ، دزده فک کنه یکی خونه ست الان هرجوری حساب میکنیم برق ها رو خاموش بکنیم و دزد بزنه به صرفه تره!

****************

قدیما برق رو روشن میذاشتیم میرفتیم مسافرت ، دزده فک کنه یکی خونه ست الان هرجوری حساب میکنیم برق ها رو خاموش بکنیم و دزد بزنه به صرفه تره!

****************

ازدواج یعنی از دست دادن توجه تعداد کثیری از افراد و بدست آوردن بی توجهی یک فرد!

****************

اینایی که همه چیز رو دسکتاپ ذخیره میکنن همونایی هستن که از راه می رسن شلوارشونو پرت میکنن گوشه اتاق!

****************

اونی که رفت اگه برگرده از دوست داشتن نیست واسه اینه که بهترشو پیدا نکرده.

 

****************

“تفسیر یک دقیقه” از زبان کسی که پشت در توالت منتظر ایستاده با کسی که داخل توالت است نشان میدهد که زمان یک تعریف واحد ندارد.

****************

یارو یه دوقولو میبینه بعد میزنه زیرخنده میگن چرا میخندی؟ میگه تابلوئه فتوشاپه!!!

****************

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام / من همان قالی پاخورده پاهای توام / که دلم را به تمنای دلت باخته ام.

فرستنده : ۰۹۱۷***۰۹۳۹

****************

کاش فاصله ها مثل سیاهی مداد بودند که بتوان هنگام دلتنگی آنها را پاک کرد.

****************

عشق رو نمیشه با شاخه گل مقایسه کرد ولی می شه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد.

****************

صفای همه اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دایمیه!

****************

سه چیز را هرگز نباید از دست داد:
آرامش ، امید ، صداقت

سه چیز هرگز قطعی نیستند:
شانس ، موفقیت ، رویاهایمان

سه چیز ارزشمندترین چیزهاست:
عشق ، اعتماد به نفس ، دوست.

****************

سحر از مزرعه عشق تو بیدار شدم / من چه کردم که به عشق تو گرفتار شدم / حضرت عشق بفرما که دلم خانه توست / سرعقل آمده هر بنده که دیوانه ی توست.

****************

باران رحمت خدا همیشه می بارد تقصیر ماست که کاسه هایمان را برعکس گرفته ایم!

****************

انسان بودن یعنی اینکه وقتی باکسی مشتاقانه کوهی را بالا رفتی اما روی قله حس کردی که ازش بینیاز شدی یادت نره که اون پایین بهش نیاز داشتی!

****************

آنقدر شکست خوردن را تجربه کنید تا راه شکست دادن را بیاموزید.

****************

آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو / گرچه درویشان تهی دستند ولی / ساده بودن های باران مال تو…

****************

وصل تو کجا و من مهجور کجا / دردانه کجا حوصله مور کجا / هرچند ز سوختن ندارم باکی / پروانه کجا آتش طور کجا.

****************

در خلوت من جزتو کسی راه ندارد / رخسار فریبای تورا ماه ندارد / غمنامه ی من غصه ی چشمان تو باشد / غیر ازتو دلم دلبر دلخواه نخواهد.

****************

کاش خبر از دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه  و آهم داشتی / این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی.

****************

زنها مثل کامپیوتر هستند یک بار خودش را میخری و یک عمر لوازم جانبی اش را!

****************

بعضی آدما یه دوره ای درکنارت هستند بعد از اون از کنارت به روی اعصابت نقل مکان میکنن مثل تو!

****************

فرق نمیکنه به یه دوپا زیادی جو بدین یا به یه چهارپا زیادی جو بدین به هر حال از هردوشون جفتک میخورین!!!

****************

وفاداری؟ خدا بیامرزدش …

صداقت؟ یادش گرامی…

غیرت؟ به احترامش یک لحظه سکوت …

معرفت؟ یابنده پاداش میگیرد…

عشق ؟ از دم قسط …

واقعا به کجا چنین شتابان؟

****************


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 10 دی 1390برچسب:, :: 14:56
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.