ستاره های هالیوود چه غذاهایی می خورند؟
 
تکلیف روز

 رژیم غذایی

 

   

مانند ستاره های هالیوود غذا بخورید و برای رسیدن به اندام ایده آل از رژیمهای لاغری این افراد مشهور استفاده کنید.

 

آیا می خواهید بدون اینکه ساعتها در باشگاه های بدنسازی ، ورزش کنید ، لاغر شوید و به اندام ایده آلتان برسید؟

 

افراد مشهوری همچون جنیفر هادسون و اوا لانگریا هر کدام برای رسیدن به این هدف از رژیمهای مختلفی استفاده می کنند:

اوا لانگریا هنگامی که به صحنه فیلمبرداری می رود یک بسته غذای آماده همراه خود می برد و در طول روز برای سیرکردن خود فقط از محتویات این بسته استفاده می کند. این بسته غذایی که قیمت آن حدود ۲۵ دلار است حاوی دو اسنک و سه وعده غذایی کم کالری است .مجموع انرژی محتویات این بسته که باید در عرض یک روز مصرف شود حدود ۱۲۰۰ کالری است.

جنیفر هادسون در طول روز می تواند همه غذاهای مورد علاقه خود مانند ” سوشی ” را مصرف کند اما میزان ارزش غذایی مواد مصرفی او باید اندازه گیری شود و با توجه به ارزش غذایی هر غذا ،او فقط می تواند مقدار مشخص و محدودی از آن را میل کند . او در طول ۲۴ ساعت اجازه دارد میزان مشخصی پروتئین ، کربوهیدرات ، چربی و فیبر مصرف کند.

افراد مشهوری همچون الیویا مان و پائولا عبدل در رژیم غذایی خود فقط از گیاهان و مواد غذایی عاری از گلوتن استفاده می کنند.

خانم دیس چنل که یکی دیگر از افراد مشهور هالیوود است در رژیم غذایی خود فقط از شیرهای کارخانه آلموند استفاده می کند . او می گوید :”مزه این شیرها شبیه طعم بستنی آب شده است.” گوین استفانی و نیکول ریچی نیز روزانه از شش نوع شیر مختلف که توسط این کارخانه تولید می شود استفاده می کنند .شش بطری مختلف این شیر در مجموع ۱۲۰۰ کالری دارد.

ستاره هایی همچون جولیا بنز ترجیح می دهند در رژیم غذایشان از موادی استفاده کنند که پروتئین بسیار بالایی دارند اما میزان کربوهیدرات آنها بسیار کم است. جولیا بنز گفت:”من در واقع فقط دسر مصرف می کنم.”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 1:38
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.