چت روم تکلیف روز
 
تکلیف روز

 



نظرات شما عزیزان:

peiman
ساعت12:51---19 آبان 1391
هرچیروكه بیشترازهمه میخوای3بارتكراركن،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه9نفربرست آرزوت قبول میشه،باورنمیكردم واقعاقبول میشه اگرپاك كنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیكنه ساعتتونگاه كن،9دقیقه بعدیه اتفاق میفته كه خوشحال میشی


سارا
ساعت16:44---4 مرداد 1391
زندگی از نظر من یعنی پنج چیزتو ، خدای تو، من، خدای من ، عشق من و توکدام را قبول داری ؟من كه همه را زیرا :خدای من است که من را عاشق تو می کندخدای توست که به تو می فهماند من دوستت دارمو خدای من و تو ست که عشق بین من و تو را مقدس می کندخیلی دوستت دارم... منتظر حضورت هستم اگه موافق با تبادل لینک بودی خبرم کن

اسحاق
ساعت20:44---8 تير 1391
سلام خوبین من اسحاق هستم مدیر گروه شاعران و ترانه سرایان خواستم بگم که آدرس وبلاگ songteta.loxblog.com به www.notebook1.loxblog.com تغییر کرده لطفا مارو به عنوان شعر و ترانه های ایرانی لینک کنید
وبه سایت ما بروید و در پنل سمت راست قسمت لینکستان آدرس وبلاگ و عنوان وبلاگتونو تایپ کنید تا به صورت اتوماتیک به هم لینک بشویم



مرتضی
ساعت11:16---28 فروردين 1391
مرسی از شما که درباره وبلاگ من نظر دادین و همچنین من نسبت به دیدن وبلاگ شما خوشحال شدم.امیدوارم با پشتکاری که دارین به اهداف خود برسید.

مهدی
ساعت17:05---23 فروردين 1391


باعرض سلام وخسته نباشید.
دوست عزیز شما وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید به همین دلیل من تمایل دارم که وبلاگ شما را لینک کنم به همین دلیل اگر تمایل به لینک وبلاگ من داشتید مرا با

آدرس http://moradgholi.lxb.irو به اسم \پایگاه مقالات علمی آموزشی- لینک نمایید و بعد در نظرات به من بگوییدتا من

24 ساعت بعد شما را لینک کنم.(با تشکّر)


Ali-M
ساعت15:59---16 فروردين 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

s.hagh
ساعت22:25---14 فروردين 1391
در پیوند روزانه ام لینکت کردم

سارینا جون
ساعت10:48---14 فروردين 1391
لینک شدی عزیزم

MILAD
ساعت19:27---13 فروردين 1391
سلام چطوری؟مرسی از وب خوفت.
دوستدارم به وب من هم سر بزنی و راستی یه قسمتی هم هست بنام عید را چگونه گذراندی راستی اگه پایه باشی تبادل لینک بکنیم
منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 18 اسفند 1398برچسب:, :: 13:13
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.