بازی Tuga Boy
 
تکلیف روز

 

در بازی Tuga Boy شما به جای یک لاک پشت جنگجو به نام توگا بازی خواهید کرد که با صدای اره برقی از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که یک هیزم شکن قصد نابودی محل زندگی او را دارد بنابراین لاک پشت کوچولو سفر خود را به سرزمین های دیگر آغاز می کند. شما نیز باید او را در این سفر پرخطر راهنمایی کنید و وی را برای مبارزه با خطرات آماده کنید. بازی سبکی ماجرایی دارد و مرحله بندی شده است که هر مرحله ویژگی ها و سختی های منحصربفردی را در خود جای داده است. دشمنان شما شامل حیواناتی همچون گراز وحشی، مارهای گزنده و حتی انسان های جنگل نشین و سرخپوست می باشد. پرش های بلند توگا، خود کمک بزرگی است برای مقابله با خطرات و گذشتن از برخی موانع. همچنین در مسیر مسابقه از جوایز و برخی مواد غذایی که باعث افراد قدرت بدنی توگا خواهد شد استفاده کنید تا بتوانید با قدرت تمام با دشمنان جنگیده و در مراحل پیشروی کنید.

ویژگی های بازی Tuga Boy:
- مراحل متعدد
- بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده
- پرش های بلند
- مبارزه با حیوانات شرور
- امکان افزایش قدرت بدنی لاکپشت
- و ... 

 

 دانلود-76.11 مگ | لینک کمکی

تصاویری از محیط بازی:

  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, :: 12:40
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.