بازی Ridge Racer Unbounded
 
تکلیف روز

 

Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

 

فیزیک قوی و کارآمد بازی در اینجا خیلی خوب عمل می کند و به خوبی تمرکز اصلی بازی که روی همین تخریب ها است را پشتیبانی می کند. اینبار بجای اینکه از اشیاء محیط جاخالی دهید و یا آن ها را دور بزنید، بهترین کار این است که مستقیم به داخل آن ها بروید و تخریبشان کنید. این اجسام پس از تخریب جنبه ظاهری ندارند، بلکه اگر قدرت زیادی داشته باشید و یا در حین پرش، Drift و یا در حین نیترو زدن به سمت آن ها حرکت کنید، می توانید به طور مثال یک دیوار و یا یک فنس را شلیک کنید و طی یک صحنه سینمایی حریف خود را از پا درآورید. بسیاری از مسائل بازی شباهت هایی به بازی Split/Second از Black Rock Studios دارند، ولی تفاوت این است که اگر در Split/Second شما با فشار دادن یک دکمه در جایی تخریب ایجاد می کردید، اینبار با Unbounded خودتان مأمور تخریب آن ها هستید.

برای همین موضوع، ماشین ها خیلی خوب طراحی شده اند و شما راحت می توانید با استفاده از آن ها به همه چیز ضربه بزنید. مهم تر از همه، قدرت و سرسختی آن ها است که انگار فقط برای تخریب اجسام محیط طراحی شده اند و واقعیت آن ها با دنیای خیالی یک بچه برای ماشین ها تغییر پیدا کرده است. هندلینگ بازی خیلی بیشتر وابسته به فیزیک آن ها است و شاید چنین موضوعی برای یک عنوان Ridge Racer کمی متفاوت باشد. Driftها با یک دکمه خاص انجام می شوند. سه نوع کلاس مختلف برای ماشین ها در نظر گرفته شده اند.

تصاویری از محیط بازی:

ridge racer unbounded screenshots 01 small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360 ridge racer unbounded screenshots 02 small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

ridge racer unbounded screenshots 03 small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360 ridge racer unbounded screenshots 04 small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

ridge racer unbounded screenshots 05 small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360 ridge racer unbounded screenshots 06 small دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Ridge Racer Unbounded برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Peeje    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Peeje    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Peeje    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Peeje    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Peeje    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Peeje    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Peeje    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Peeje    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Peeje    Rapidshare    Direct Link

منبع: www.downloadha.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 21:46
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.